آنچه شما باید با توجه به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در پرداخت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنچه شما باید با توجه به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در پرداخت

آنچه شما باید با توجه به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در "چرا یک کودک مبتلا به یک تابع بزرگ کلیه و تنها 20 درصد علی گاهی اوقات به استفراغ تهوع و تب می کنند. در کلیه دیگر در حال کار است. این کودک پیتر است و 8 سال و آن را بسیار بلند و نازک برای سن او "پدر و مادر .Its، در مورد وضعیت خود را نگران و سپس خواهید برای پیدا کردن یک درمان موثر برای بهبود عملکرد renal.Nuestro آنلاین دکتر کمک خواهد کرد.

هستند بسیاری از بیماران در مورد کودکان مبتلا به نفروپاتی IgA.El علامت آشکار نگران آن hematuresis برای آنها وجود دارد. چگونه آن را تسکین؟

کودکان بیمار باید در جهت پزشکان کاهش میزان gradual.Los مواد مخدر تا والدین باید به کودکان نظارت به مصرف دارو در زمان مطابق با توصیه های دکتر است.

آنها بهتر است به رژیم غذایی به اندازه کافی کم پروتئین، تسکین بار خود را از riñón.Se به آنها می گوید به خوردن کم خونی در غیر این صورت به نمایش گذاشته نشده است. بنابراین تخم مرغ، گوشت بدون چربی و ماهی انتخاب اول است. آیا لوبیا یا محصولات سویا نمی خورند.

اجتناب از سرد است. قدیمی یکی از علل اصلی از عود سندرم نفروتیک و سمیت کلیوی agravantes.Preparar دارو ثبت اختراع چینی برای کنترل آن است.

حالت آرامش و خوش بینانه از ذهن نگه دارید. بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، تکرار خاص، ویژگی های مداوم است که می تواند اضطراب بیمار، مانند واکنش زنجیره ای، قشر مغز از تنش بالا و غیره را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای گردش خون فعال سودمند است و بهبود عروق خونی، بهبود میکروسیرکولاسیون و خودکار سیستم ایمنی بدن cuerpo.Contiene دارو حمام، طرفدار گردش خون از بدن و حذف مواد زائد و اضافی مایعات از بدن. این خوب است برای از بین بردن بثورات پوستی.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما.





:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: